BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Monday, March 7, 2011

ENCHANTED

This is me praying that this was the very first page
Not where the story line ends
My thoughts will echo your name until I see you again
These are the words I held back as I was leaving too soon
I was enchanted to meet you too
Oh Taylor I was so enchanted to meet you too



auwww . terpukau gilaa dgr lagu Owl City - Enchanted . dy nyanyi tok Taylor Swift . dy nk g tau yg dy minat Taylor Swift . sweett gilaaa ^^ . Aku pon kene buad mcm tu gak ke tok awek ak ? . hamcur vokal , lari pitching . rosak lagu ak nyanyi . hahaha . * ak tak suka nyanyi sbb ak tak pndai nyanyi . fullstop . haha .


p/s : tdy kat dlm kelas , kecoh tyme tcher. sarkuna . ramai kene cubit cz
tak siap hw . ak kene double ! . tak aci . ade yg smpai t'bangun2 nk lari 
sbb takot kene cubit . haha .

0 feeds back: