BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Monday, March 21, 2011



PLEASE STOP "HELPING" ME ! GO AWAY .
THANK YOU VERY MUCH !
lepas ape yg kau dah buad . saket kan hati aku ,
fitnah aku , buad cte buruk psl aku .
tuduh aku yg bukan2 . 
pastu dgn hanya satu prktaan kau yg ckp 
kau ckp sorry .
then kau nk ak maafkan kau ?! .
what the hell lahh wei .
kau buad kat aku mcm2 .
kau hncur kn kprcayaan org laen trhdap aku .
nsb baek aku ade kwn2 yg baek hati gilaaa , yg tak prcya LNGSUNG 
benda gilaa yg kau ckp tu .
lps tu kau ingt aku senang2 nk maafkan kau ? 

blahhh laa wei !


*dah lame dah sbnrny aku nk ckp bnde ni kat kau !


0 feeds back: