BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Tuesday, April 19, 2011

THANKS A LOT !


thanks a lot because you have spoil my day !
kalau hidup kau tu mmg dah teruk , tak pyh laa nk rosak kan hidup orang lain !

aku benci dgn org yg suka b'pura - pura because
b'pura - pura adalah salah satu cara utk menipu .
HIPOKRIT !

away you from my life !
kau dah tak nk ada kaitan lg kan dgn aku ,
aku pon dah tak nk ade kaitan dah dgn kau .
ak dah tak nk tau dah kau idup ke mati ke ape ke .

BLAHHH !


is important for you to know that's all happens today is your fault .
let me say it again , is your fault !


aku dah minx maaf kat kau ,
and aku pon dah maaf kan kau .
away now !

you know what is HELL all about ?
it is about people like you .
it is made for you .
your place not here .
your place THERE !

please r syera !
smua org berhak dihargai !
you're JERK ! SUCK !
ingt , kalo prgai kau tros mcm ni .
smua org suke ke ?
ingt smua org bole tahan ke ?
ak nk tgok selama mane dyorg bole tahan !

2 feeds back:

cik zoela (: said...

releks wehh ;D

P3♂C€M♀$T€®_ZA8™ said...

haha :)
ak relax laa ni .
kalo tak dah kene maki hamun dah .
haha (bajet) .