BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Thursday, April 7, 2011

TROUBLE BUBBLE

you're a Great Troublemaker
and i'm a Great Troublesolver .
HAHAHA .

pernah tak korg dgr , apabila kita ambik berat pasal org lain 
ruang hati kita akan menjadi semakin sempit sampai sebutir pasir pun takkan muat .
bila timbul salah faham , perasaan takut dicederakan , membuat kita silap
pertimbangan hingga menjejeaskan perhubungan pasangan tu .

Camtu la gk situasi awak dgn dy kan ?

jika dibiarkan salah faham tu berlarutan ,
hanya perasaan benci yang akan timbul antara korang berdua .

suatu hari nanti bila awak dapati perasaan awak tu rupanya cinta sebenar ,

salah faham yang tercetus bakal jadi penghalang antara korg berdua . . .
. . . dan awak akan menyesal sebab tak kecapi kebahagiaan tu sejak mula lagi .

masih ada lagi ke perasaan benci bila korang amik berat psl seseorang tu ?

*taken from Maid Maiden - Wednesday

aku ni bkn nk jiwang2 yee .
tdy bace komik Maid Maiden - Wednesday . best !
jumpe ayt ni . berkenan sgt . haha .
mybe mmg kene kot ayt ni dkt situasi aku skrg , sbb tu aku suke .
now waiting Maid Maiden - Thursday :)

0 feeds back: