BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Thursday, May 5, 2011

PERFECT LIFE

TAKE CARE YOUR HEART 
now , dah takde spe dah yg sesuke hati bole menyakitkan hati aku . 
now , my life has been perfect .

now aku dah
ade kwn2 yg superb .
apiz , haziq shah , amir , afnan , arip , ijan , fik , mus ,
hamdi , apek , faris .
ade kakak2 senior yg pandai2 <3
Kak Anis , Kak Faezah ^^ , Kak Syida *yana jgn jealous
haha .

kan aku dah ckp , 
korg tak bole puas kan hati smua org .
korg jgn tamak kwn sgt . nk byk2 buad pening kpala jea  .
kalo rse tak prlu , KICK !
 bia kn jea dy .
then , buad tak tau sudaaa .
ken senang . HAHA .
kalo kau tau dy tak ske dgn kau . tak yh lahh kwn dgn dy en .
ade 1678 bdk kat SMK Banting tu .
tak kn smua benci kau en , kurg2 mkck koperasi tu ske gk dgn kau .
HAHA .

kesimpulan ny hari ni ,
kita tak bole nk puas kn hati smua org ,
kita tak bole nk jaga hati smua org ,
because hati kita spe nk jge ?
first thing first .
kalau nk buat sesuatu benda tuh , buat jea . 
jgn tragak2 . kalau salah , benda tu akn jd pengajaran bia kau tak buad lg bnda tu .
kalau betul , bnda tu akn jd pengalaman utk masa depan kau .
Life is the best teacher . this is what I mean .
jgn biar kan kita hidup dalam ketakutan .
Don't live in fear ! .
ingt slogan Nike . Just do it ! 

away . bye :D .


0 feeds back: