BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, May 27, 2011

TENSION AKU


hmm korg . korg nk sgt aku lupe kan dy en . aku dah lupe kan . dah laa , nk ape lg
dulu kalo aku tnye psl dy , bkn maen lg korg .
nk cte mcm nk tak nk jea . tu yg nk cte .
yg tak nk cte ny tuh . dah laa tak nk cte . pastu membebel lg .
skrg aku dah tak nk tau dah psl dy , cbok plak cte psl dy kat aku .

yg satu , jgn lahh korg cte kat aku yg dia tu mcm malaikatt .
tak osah menipu dgn den lahh eh . nmpk benoo menipuny .

dia tu pena jd kwn baek aku ,
dia tu pena jd musuh aku ,
dia tu pena jd org yg aku syg ,
dia tu pena jd org yg aku benci 
and , dia tu pena jd sgala2 ny bg aku satu masa dulu .
so , tak yh laa hang smua cte kat aku , mcm dy tu malaikat . baek benoo .
depa kenal sangak dia tu mcm mana . tak osah tipu lahh eh .
ade satu masa , aku lebih kenal dy tu mcm mane brbnding korg .
so , shut up .

ni lg satu , tak osah laa korg tnye aku npe aku tak tego dia .
tnye aku tak tego dy sbb bru clash kaa ?
tgah cple kaa ? malu2 nk tego ?
kapala helmet hang .
ape ke bingai sgt kapala hotak depa smua nih .
aku gado laa dgn dia . ape lg .
ni laa org melayu , cube lahh pkir secara terbuka sket .
kata nk negara maju . wawasan 2020 .
diri sndiri pon tak maju , pe citaa nih ?

0 feeds back: