BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Tuesday, June 14, 2011

KENTUT ^^



Jarang sekali kita dengar pompuan kentut kuat kuat 
terutamanya bila tengah keluar dengan lelaki. 
Mereka sanggup tahan kentut sampai biru biru muka 
semata mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka. 
Padahal, lelaki sikit pun tak kisah jika pompuan terkentut. 
Adat la tuh dah nak terkentut. 

Paling kurang lelaki akan berkata "Eh! Makan apa kentut busuk dan kuat sangat nih???" 

Dan secara otomatik lelaki dan pompuan tadi akan ketawa bersama sama.
 Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria.


Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja. 
Dan apabila benda ni terjadi, lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman wanitanya bahawa dia terkentut. 
Dan teman wanita secara spontan akan berkata
 "Tak senonoh la…"  sambil mengejek manja teman lelakinya itu. 

Dan lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka. 
Jika dahulu pompuan asyik menahan kentut ketika bersama 
teman lelakinya, namun kini pompuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak terkentut. 
Pendek kata, kentut mintak izin. 
Tengok…bagaimana kentut mendidik pompuan supaya menjadi begitu tertib. 

Dan hubungan mereka secara tak langsung akan bertambah baik. 
Jika dahulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik 
terkentut sesuatu perbuatan yang tak senonoh, namun kini dia semakin 
mengaguminya dan semakin menghormati…
kerana itu adalah trademark teman lelakinya.

 Mana nak jumpa dah lelaki camtu… 


Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda secara beramai ramai. Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan anda bersama bakal bakal ahli keluarga anda.



WASHINGTON

Ia mungkin melucukan dan dianggap tidak masuk akal tetapi pegawai kesihatan persekutuan Amerika Syarikat (AS) dijangka segera mengeluarkan laporan yang memberi amaran kepada umum mengenai faedah kentut.
"Kentut, jika kerap dihidu boleh menyembuhkan perbagai penyakit berbahaya seperti sakit kepala, gangguan pada mata, emfisema, lelah, bronkitis sakit jantung dan lain lain  "Setiap tahun, kira-kira 130,000 rakyat AS telah pulih daripada perbagai penyakit disebabkan menghidu kentut dan ramai lagi berasa lega daripada penyakit serius kerana terlalu lama terdedah kepada keadaan itu," kata seorang doktor yang bertugas dengan Pusat Kawalan Penyakit (CDC) AS.
Katanya, orang ramai mesti menyedari menghidu kentut sebenarnya menabah khasiat untuk kesihatan orang lain.
Menurut laporan yang akan dikeluarkan CDC, setiap tahun kentut mempulihkan 800 kes serangan jantung, 250 kes angin ahmar,30,000 lelah dan 50,000 kes sakit telinga. Disebabkan masalah makanan tidak teratur, kini ramai rakyat Amerika menghidap kembung perut. Menurut laporan itu, purata penduduk AS kentut 14 hingga 23 kali sehari.


Moral of the story : 
                                        Kentut lah merata-rata tempat ,
Ingatlah orang-orang yang tersayang!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® Smartphone

2 feeds back:

sharul said...

macam kenal je post ni --'

P3♂C€M♀$T€®_ZA8™ said...

haha . yup2 . mmg kenal . ade satu . tp ni amik kat tmpt laen . haha . dah publish kat blog bru perasan post kita sama . hahaha .