BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Monday, September 19, 2011

IT'S ENOUGH

aku tak pham laa dgn perangai kau .
aku penat tau tak , letih . fed up .
ble aku tak tego kau sehari kat sekolah kau ckp aku sombong .

ble kau blk . 
aku ckp dgn kau mcm ape jea .
terus lupa dgn aku kan . aku ni mcm tisu jea kan .
tercarik2 aku ble kau perlu . ble dah dpt yg lain terus lupa .
ye laa , kau ada kawan2 yg hebat kan , great laa sgt
pdhal mcm ape jea smua . takpe laa , nnt ble kau dah kene bru laa kau sedar kan .
aku msg mcm bangang jea nk rply , aku ckp kat fb mcm aku ni ckp sorg2 jea .
takpe , aku mmg suka ckp sorg2 ni .

"Manusia . . . . ciptaan Allah S.W.T yang terhebat .
manusia , boleh berubah bila - bila masa sahaja . 
manusia tidak memerlukan sebab untuk berubah . 
so , bila mereka berubah . jangan tanya kenapa . "


YES ! aku mmg pantang ble org tipu aku .
smua org tau aku mmg bnci ble someone menipu aku .
dah tiga bnda kau tipu aku , act dua bnda tu aku tak kesah sgt .
yg satu tu mmg aku kesah . kau ingt aku ni bodo mcm kau ke ?
kau ingt aku ni budak2 bagi gula2 terus lupa .


dah laa , aku dah letih dah wey . 
cukup laa smua ni . aku dah penat dah tolong kau semua tu .
ble kau blk jea , aku ni kau buat mcm tunggul .
pegi laa dkt kawan kau yg hebat sgt tu kan .
aku nk tau gk , sehebat mana kwn kau tu .
aku dah lama dah sabar weh .

when you do the first mistake , you don't know about it .
when you do it for the second time , you forgot .
when you do it for the third time , you stupid and it can't be fogiven 

" i hate the way you lie "


0 feeds back: