BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, September 23, 2011

SAMPAH MASYARAKAT

.
*this much . nmpk tu .
sbnrny pnjang lagi . tp arnab tu tak cukup pnjang tgan ny .

'bangang'
tu prkataan yg pertama keluar dr mulut aku .
'betul'
perkataan yg kedua keluar dr mulut aku selepas bangang .
jadiny , 'bangang betul'
bnda yg ketiga adalah ........ ( titik - titik ) haha .
walupun diri dah bertekad tak nk mencarut2 dah ,
but terkeluar jgk . tapi mmg ptut pun lahh dy dpt pngkat mcm tu .
sepadan ;D .

dy sibok pkir org nk menyampah dkt aku lahh ,
slama mana aku boleh bertahan laa ,
perasan smua org suka kat dial ahh ,
dy tak pkir yg aku lagi menyampah dgn dy .
kawan2 aku lagi menyampah dgn dy .

" people dosen't need a reason for doing something in their lives ,
they do it because they want to ,
because it's fun ,
because it makes we happy "

" I happy not because of you ,
You happy not because of me .
We happy because it's us , not you . "

*Afif Sufi , Faris Neutron kita geng laa skrg . HAHA .



4 minit, 4 org like trmasok aku .
ape mkne ny smua ni ? 
mkne ny , aku ni hebat ;D .




0 feeds back: