BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, October 14, 2011

HOPE ;)


jangan berharap ,
dan jangan memberi harapan 

dua perkara penting yang sangat berkait 
tak perlu buat benda tu kalau kau rasa tak perlu .
dalam dunia ni ada benda yang perlu , ada yang tak perlu .
lebih takpe , jangan lebih - lebih .

" if you in a game ,
you must ready to lose "

aku tak pernah berharap dkt sesiapa .
dulu mybe pernah laa . skrg tak .
kau tu pun , tak pyh laa nk excited sgt yeaa ;)
kau pkir aku berharap kau tu laa , kau ni laa .
satu jea perkataan aku .
perasan !

aku tak pernah laa berharap kau itu , kau ini lahh .
sbb aku tau , ko ni mmg tak boleh harap .
#apepuntakboley

so , korg yang lain ni .
KALAU ada gf/bf . korg tak yg laa berharap ,
lagi2 , berharap bnda yg lebih - lebih .
walaupun korg rancang benda tu supaya terjadi .
sebab bila benda tu tak jadi . korg msty stress punya .
mcm soalan spot exam laa ,
kalau soalan tu tak keluar . bengang punya lahh korg kan ?
*pengalaman . HAHA .

so , jangan berharap .
yang lagi sorg plak , kalau tahu benda tu tak boleh .
korg jgn laa bagi harapan . 
kalau dah korg bg harapan .
mmg laa lagi sorg ni berharap (!)

0 feeds back: