BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, November 11, 2011

SHOULD I ?



besok dah last sekolah . .
masing - masing dah sebok ckp dkt aku tadi .

'weh , besok last sekolah . pegi laa jmpe dia kjap .
mana thu nnt kau dah tak jmpe dia lagi ke ? '

dua perkataan jea aku jawab ,
' perlu ke ? '

HAHA .
alah , hidup ni ramai perempuan .
nnt kat U lagi byk awek . knpe mesty nk crk dia jgk .
karang kalau aku pegi jmpe , 
kata aku ni tergila - gila kan dia pulak .
masih berharap lahh 
rasa mcm diperbodohkan jea .
pdhal dia mcm tu laa jgk . eegggrrrrrr~
HAHA .
hmm , dia laa dia bahagia .
dia tak kacau hidup aku pun .

" hanya sebab kita tak nmpak dia sakit ,
tak bermakna dia tak sakit "

0 feeds back: