BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Wednesday, January 4, 2012

FOUR JANUARY TWO THOUSAND AND TWELVE


first day school ,
hoo , dpt tgok mcm2 bnda tadi .
syok jgk . haha .
mcm2 bnda aku nak cerita .

1 . Weh ^^ , kau nmpk kurus dah weh sejak cuti ni . haha ,.
diet eh ? hahaha . checkbones pun nmpk dah kecik ,
dah kembali normal mcm asal mcm org lain dah .
bkn saiz XL lagi . haha .
tp jgn risau , kau senyum masih comellsss . hahaha .
okey , copp , dia aku teka . 37 ? tak pun 39 . kan ?
haha , aku thu aku betul , kerna aku dah cukup mengenalimu .
Fulamak , jiwang siot aku . hahaha . mcm Awie Sembilu . hahaha .
Aku tak jiwang , aku romantik . HAHAHA .
okey dah , cukup gelak tu . haha .

2. Susah nak carik org yang suka kita & kita pun suka kan dia .
nak tak nak  , kita kena impress dia smpai dia suka kita .

3. Bila kita selalu di atas , susah nak sesuaikan diri bila tiba2 berada di bawah kan :)
hmmm , pengalaman .

ape2 pun , enjoy your school day sementara masih boleh okey :D

0 feeds back: