BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Tuesday, January 10, 2012

KAWAN :')

   
*haha , nasib kau lahh Aimi enn , ada kawan hacker hebat mcm aku . haha .


AIMI AMIRA BT err , hisyam ke hasyim ?
ape2 jea lahh . haha . 

FAST FACT !
fakta penting yang korg ptut thu pasal dia :-
azam dia thun ni , dia nak kurus ^^ . haha .

aku kenal 'budak' ni form 1 ..... form 2 kot~
form 3 mula rapat . aku jadi org tengah dia .
dia jadi pengintip aku . haha .
*sekarang dia sombong dah :3

okey , dia kata hari tu dia nak pindah sekolah .
sekolah yg PALING JAUH !~
SMS Banting !
kau nak pindah ke ? tak pyh laa .
kata kita nak sekelas enn .
nnt kang kalau kau pindah , kau rindu aku , acano ?!
haa , sape susah ? kau jugak kan. . . . . hahaha .

dah laa mlm asyk mmpi kau jea --'
hari tu tido petang pun mmpi kau tau .
kau rindu aku ni ehh . haha . aku thu dah .
ni tak masuk kita sumpah kau nih lagi .
tak hilang lagi thu (!) . haha .

nnt kalau kau dah pindah . jgn lupa aku okey ,
klau lupa aku , tgok ahh . tak aku gantung kau kat siling !
kalau kau tak cam aku sbb aku mkin hensem takpe .
tu d'kecualikan . haha .

*aku nak keychain Superman ! haha .



0 feeds back: