BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, January 20, 2012

SBP :')


SBP , State Bank of Pakistan .
wahahaha . aku kalau merepek . no. 1

okey , hari ni nak cerita psl SBP , tapi bukan Bank Pakistan okey .
Sekolah Berasrama Penuh . haaa , baru betul . haha .

mlm tadi result keluar . tak ramai stakat yang aku thu dpt .
sch aku strght A's je yg dpt aku rasa .
ada yg strgt tapi tak dpt .
ape pun . kalau dpt tu . fikir betul2 okey ,
tak pyh takut . tak mati pun .
paling2 truama jea . haha .

To Aimi
fikir lok2 . tak pyh takut okey . nnt aku suruh Mus jaga kau .
kalau aku suruh Apek . silap hari bulan , dia yang kebas kau . bukan jaga --' . HAHA .
aku nnt akan pegi sana jgk . cuma lambat jea . pray for me okey :D
nnt kau dah senior , aku junior . 
tolong bimbing saya ye 'kak' . HAHAHA . lawak .

Kpd yang tak dpt :
tak pyh laa nak nanges guling2 sgt kan .
Radhiah kata , rezeki ada dkt mana2 jea .
Allah has a better plan for Us .
Redha okey . 
'Dia' tahu yang terbaik utk kamu .
SBP bukan segala2 ny :)
Sabar ea .


#Aku tak percaya aku ckp ni , tapi aku akn rindu korg smua nnt . hek . haha .

From Heart to Heart : -P3♂C€M♀$T€®_ZA8™-

0 feeds back: