BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Friday, July 27, 2012

HasHamezzaid Life : Chapter 1 :/


 “ Dalam hidup ni , kita tak boleh nak cipta kenangan
Kenangan yang cipta kehidupan . Kenangan tercipta dgn sendirinya .
Kita hanya menyedarinya apabila ia adalah perkara yang paling indah pernah
 kita lakukan :)”


Chapter 1 :/

Hai awak . haha . *spechless sebentar* haha .

“ Kau amat bermakna dalam hidup aku ,  tapi aku tak pasti adakah aku bermakna dalam hidup kau ”

Yes , aku mengaku , aku cuba nak hidupkan kembali kenangan dulu .
Masa form 3 mybe ~ . and aku sedar kita tak boleh cipta kenangan .
Setiap perkara yang berlaku , kita kena pandai ambil peluang dan memanfaatkan nya sebaik mungkin .

Kalau kau perasan , aku byk sekarang bagi peluang dkt org .
Aku yang cipta peluang tu . and aku nak dia manfaatkan nya .
Kenapa ? aku buat mcm tu sbb aku nak org bagi peluang tu dkt aku bila saat2
aku betul2 memerlukan nya sati hari nanti .
Harap korg faham :)

Sama laa mcm aku bagi peluang dkt Hanan berdua2an dgn Rad hari tu masa balik McD .
Tak psl2 aku kena jln dgn Kerry . wuu wuu T.T
Haha , aku buat mcm tu smbil berharap satu hari nnt aku akn dpt peluang mcm tu jgk .
tapi bkn dgn Rad . dgn org yang aku betul2 berharap ;)


Tu baru mukadimah nya . Ni isi penting dia . haha

Kau dah jarang tegur aku . aku cuba faham kau .
Tapi entah laa .
Aku selalu termimpi masa form 3 dulu kita borak2 smua .
Bahagia , and bla bla bla ~ .
Betul laa org ckp . bila dia ada kita tak sedar akan nya .
Bila dah terpisah . baru laa kita sedar betapa pentingnya kau utk melengkapi hidup aku .

Aku tak harap lebih pun .
Ckp Hai , tanya khabar pun dah cukup .

Yes , aku selalu tegur kau dulu ,
Aku cuba control diri aku biar tak melebih2 or buat kau rasa tak selesa .
Tak kan semua tweet kau aku nak mencelah
smata – mata nak kau perasan kewujudan aku ?
Tak kan mcm tu kan ?
Aku nak kau thu yang aku still perlukan kau ,
 and nak kita rapat mcm dulu .
tu je . that enough for me .


0 feeds back: