BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CER LIKE~ CER LIKE~

MY BLOG , MY WAY

Saturday, July 28, 2012

HasHamezzaid Life is all about . . . . high school :)




Zaman sekolah menengah adalah zaman yang paling kita tak kan lupa kan dan
Zaman yang paling kita akan kenang sambil kita tangisi .

Aku dah sedar benda tu and aku selalu ingat stiap bnda yang kita lakukan akn menjadi kenangan satu hari nanti even makan sama2 dkt kantin ,
 gelanggang sepak takraw . karipap jatuh . *sigh* :’)
I will cry for that one day . trust me .

Form 3
Tahun yang paling mengajar aku tentang erti kehidupan , sahabat , percintaan , mybe~
Gelak tawa , gaduh smua . mandi hujan belakang kelas bougainvilla . tak boleh nak lupa smua tu
Aimi byk ajar aku mcm2 ;)
Syera , sentiasa buat aku bengang . haha .
Aimi ada msalah dgn Faris , dia cerita dgn aku .
Aku ada mslah psl Syera , aku cerita dgn dia .
Masa tu dia baru nak rpt dgn syera . aku ingt lagi :’)
duduk dkt gazebo . .

Aimi tidur dalam kelas , aku kejut kan .
kena nyanyi lagu iklan DiGi tu . Baru dia bangun , haha .
macam2 :’)
gaduh masa lepas trial , dalam makmal bio smua tu , aku tak nak ingt .
surat2 kau smua tu , aku ada simpan lagi .
dalam wallet aku , and sntiasa bawa ke mana2 .
kalau bosan . aku baca laa balik smua tu :)

Credit to : Aimi Amira a.k.a Aimi Simpson , Siti NurSyera , Radhiah Syahira .
P/S : raya nnt , open house . jgn lupa jemput aku yaa Aimi . Aimi kan kurus . hew hew
*terasa berdosa aku bila menipu* hahaha .




Form 4 a.k.a The Craziest Year Ever :DD
Tahun ni . Just laugh . That’s it . Nothing more , nothing less .
80% dari pada perkara yang aku lakukan tahun ni adalah ketawa .
Dgn dua abang botak yang sntiasa buat Delta ceria . Farid , Nabil
Kawan2 yang gila . Faiz , Luqman , Afnan , Ilman Nabil , Apek , Razi
Cell dah complete , Farid slalu kata . haha .
Lagi2 kalau dgn Cikgu Sani & Naudi .
Ada je bnda yang diaorg nak bahan . ahahaha .

Aku tak kan lupakan tahun ni . smua perkara kalau boleh aku nak record and mybe 5 tahun lagi
Aku akan ulang tayang benda tu sambil ketawa dan nangis .
Aku betul2 hargai dan bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang .
Walau pun tahun ni takde Amir Haziq . tahun ni tetap ceria jugak .
 Cuma bezanya dkt perhimpunan diam skrg . dah takde penggerak dah . haha .
Rindu kau Mir :’)

Korg je laa yang buat aku bahagia .
Sbb tu aku tak kesah korg nak bahan aku .
Nak ckp apa pun .
Kalau dkt rumah jgn harap aku nak dpt mcm tu smua .
Ketawa ? dkt rumah tak pernah wjud pun perkara tu .
Aku akan buat apa saja nak jaga hati korg . trust me :’)

Credit to : Amir Farid , Mohammad Nabil Ikhwan , Muhd Afnan , Muhammad Faiz ,
Luqman Hakeem , Muhammad Faris Sendep ,
Ilman Nabil , Muhammad Afif Sufi , Razi Auzaie



0 feeds back: